luni, 24 septembrie 2012

Cosmin Verde - Îndârjire

Noaptea se transformă în lumină
Şi ceaţa se topeşte în senin.
De umbre mă lepăd şi de tină
Şi spre altarul jertfei mă închin.

Ca mielul spre tăiere lin păşesc
Deşi cunosc a jertfei grea durere
Nu mă mai las risipei şi tânjesc
După lumină, căci sufletul mi-o cere.

Dă-mi, Doamne, forţă să înduplec
Searbădul rânjet la ţărânei
De trup să mă despart, să plec
Genunchii sufletului şi ai Moirei.

- Să taci şi să-ţi înghiţi cuvântul
Şi de va fi nevoie să omori în tine
Tot fluviul de lumină ce-o capătă pământul
Căci e mai bine, nu pentru ei, ci pentru tine.

Fii credincios durerii şi nu te da-ndărăt
De voluptate nu e cazul să te-mbeţi acum
Căci ai gustat nesăţios din dalb omăt
Şi-ai ars pe rug, dar fără fum ...


Cluj Napoca
30.09.08

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
;